zondag 13 februari 2011

Splitsing

En steeds weer worden er keuzes gemaakt. Ik wil het niet altijd en het mooist zou zijn als het vanzelfsprekend loopt. Dat gebeurt ook wel in grote lijnen maar regelmatig sta ik voor het maken van een keuze. In een training werd ooit gezegd: "Als je voor een T-splitsing komt te staan, neem hem. Ik denk nog vaak aan deze woorden op het moment dat er een keuze van mij gevraagd wordt. Een T-splitsing nemen zonder na te denken of je links- of rechtsaf gaat, je neemt hem gewoon zoals het in je opkomt. Zo zou het met een keuze maken ook kunnen gaan. Neem een keuze zonder er al teveel over na te denken en volg je weg zoals die loopt. Diep van binnen weet ik hoe het loopt alleen kan ik er niet altijd even makkelijk bij en neemt het denken dan toch weer de overhand.